Friday, August 20, 2010

Just Like a Real Shop

Shelly Lampshire is here all weekend doing Henna and body paint out in front of the shop. Stop by and meet her. She'll be teaching Needle Felt Sculpting on the first Saturday of December and she's fantastic and fun.

And also, We got our new signs today. There are still a couple more to come but these are the focal points:-)






Mmmm Hmmmmm
I love them! Almost like a real grown up I am!

21 comments:

InJuneau said...

ZOMG, those signs are AWESOME!

Susan said...

Squeee! And I'm not a squeee girl usually. Those windows are so cute!

Naomi said...

It DOES look like a real shop! Not that the retreat shop looked bad, but that...is clearly more Real.

And thanks for showing how the signs work--I hadn't seen that before.

Julie said...

looks great! now people can find you! need to move a little closer to Ohio, tho.

--Deb said...

Love the signs!

Lynn said...

OMG, I LOVE those sheep signs! Fantastic!

elise blaine said...

those signs are awesome!!!!!!! looks sooooo fun!

Brooke said...

I, too, must say I love those signs! They're so adorable. :)

planetKnit said...

Very. Fun. Signs. :D

CJ said...

Those signs are fabulous! Can't wait to see them in person.

Anonymous said...

Beth , I think the signd are FANTASTIC!! over the top cool! They will really get alot of attention...hope they boost biz at least 50% more foot traffic. hope to see you soon . D @ fuzzyfiberfarm

Christine said...

That calls for a new word amazificant, far better than amazing and magnificent. Way impressed!

Anonymous said...

lolz

the other Beth

Mary Beth said...

I've been lurking about your blog and I really want to visit!! Those signs are adorable!
I'm going to have to plan a road trip...that's all there is to it. Only 4 hours away!!
Mary Beth

Beth said...

4 hours is nothing!

Janis said...

Love love love them!

Sharon said...

I love the signs...awesome!

bethanyg said...

Ah! Awesome!

Wait, I thought I was the other Beth?!!?

Ezara said...

I love the new signage! The sheeps are too cool and totally bleat "The Spinning Loft"!

Jennifer said...

LOVE the shop signs!! They are SOOOO Fun! Congratulations!

cathy said...

Omigosh, *nobody* could resist goimg into a shop with signs like that! :)